BETiS hotline jumbotron

Skonsultuj się z ekspertem podczas naprawy pojazdu trudnego do zdiagnozowania lub wymagającego specjalistycznej wiedzy.

Wykorzystaj wiedzę specjalistów.

Od 2006 roku szkolimy mechaników z diagnozy i naprawy pojazdów (za nami już ponad 6700 szkoleń), pomagamy serwisom samochodowym w trudnych przypadkach napraw (średnio 1200-1600 telefonów w miesiącu) i piszemy ekspertyzy dla sądów, policji i firm ubezpieczeniowych (ponad 3000 ekspertyz).

Naprawiaj szybciej.

Nietypowe usterki zabierają mnóstwo czasu - skorzystaj z "telefonu do przyjaciela" i uniknij wielu godzin frustrujących poszukiwań.

Zarabiaj więcej.

Gdy trudną naprawę wykonasz w 2 godziny zamiast 8, zyskasz 6 godzin na naprawę innych pojazdów.

Przypadki z infolinii

EKSPERT:Jakie to jest auto?
MECHANIK:C-Elysée z roku 2014.
EKSPERT:Ma Pan numer VIN do niego?
MECHANIK:Natürlich! Dyktować?
EKSPERT:Poproszę.
Czytaj dalej...

EKSPERT:To jest diesel?
MECHANIK:Tak, 1.6 HDi. BlueHDi.
EKSPERT:Który rok Partnera?
MECHANIK:Już Panu mówię... 2019 i to jest 100 konny silnik...
EKSPERT:Tak, tak, to jest motor BHY, znam go. To ładnie, dziewiętnastka. I macie w silniku błędy?
Czytaj dalej...

MECHANIK:i chodzi o to... jak należy to zrobić? Czy jest jakaś instrukcja do tego?
EKSPERT:W sensie zamienić cały moduł mechatroniczny, tak? Czy sam sterownik?
MECHANIK:Tak. Tzn. sterownik, sam sterownik.
EKSPERT:Ale wie Pan co, to jest auto z 17 roku... jakie oznaczenie ma tam skrzynia biegów?
MECHANIK:DQ381.
Czytaj dalej...

EKSPERT:Jaki tam jest silnik?
MECHANIK:1.4 benzyna, 103 kW.
EKSPERT:Ok, jak dokładnie wygląda sytuacja?
MECHANIK:Nie możemy go uruchomić, zachowuje się tak, jakby był słaby akumulator, czyli wysterowanie na rozrusznik, słychać tylko takie tykanie elektromagnesu. I co mogę więcej powiedzieć... sprawdziliśmy instalację, doszliśmy do tego, że jest za słabe wysterowanie ze sterownika silnika na przekaźnik rozrusznika. Mało tego, akumulator jest włożony oczywiście nowy i jak postoi auto przez noc to z rana jak wchodzę do auta, odpalam to jest pstrykanie, ale jak podam drugim akumulatorem prąd tylko i wyłącznie na ten dobry, nowy, włożony akumulator, auto odpala bezproblemowo.
EKSPERT:To znaczy, że albo nie macie masy na silniku albo macie przewód wysokoprądowy uszkodzony.
Czytaj dalej...

EKSPERT:Momencik, który to jest rok?
MECHANIK:2013.
EKSPERT:1.6?
MECHANIK:Nie, 2.0.
EKSPERT:Ok, jaka moc?
Czytaj dalej...
Zobacz wszystkie przypadki

Klienci o nas

Zobacz wszystkie opinie

Wyróżnienia

Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje konsultacja, a ile subskrypcja?

Pojedyncze konsultacje często składają się z kilku połączeń, ponieważ w wielu przypadkach ekspert prosi mechanika, aby coś sprawdził/zmierzył lub potrzebuje chwili na przeanalizowanie przypadku. Koszt to:

199 zł
za 20-minutową konsultację
379 zł
za 40-minutową konsultację
555 zł/rok
subskrypcja roczna z limitem 1h

gdzie tylko faktyczne minuty połączenia są liczone. W większości przypadków 20 minut jest wystarczające, aby w pełni rozwiązać jeden przypadek.

Jako że bardzo wiele serwisów korzysta z infolinii kilka razy w miesiącu, a niektóre nawet codziennie, stworzyliśmy bardziej korzystne, wolumenowe rozwiązanie polegające na subskrypcji. Połączenia od często dzwoniących serwisów trwają najczęściej 5-10 minut - zauważyły one, że można drastycznie przyspieszyć sobie pracę dzwoniąc często nawet z mniej zaawansowanymi tematami. Jeden mechanik ujął to następująco: "Jak jestem przy aucie to szybciej mi jest zadzwonić do BETiS-u i zapytać o analizę schematu niż pójść umyć ręce, włączyć komputer i znaleźć i przenalizować schemat samemu."

Subskrypcja roczna jest ograniczona do jednej godziny czasu rozmów. Po przekroczeniu tego czasu można dokupić więcej godzin na następujących warunkach:

505 zł
+1h
454,50 zł/h
+5h

(rabat 10%)
razem 5h: 2272,50 zł

429,25 zł/h
+10h

(rabat 15%)
razem 10h: 4292,50 zł

Wszystkie kwoty są kwotami netto.

*Dostępne niebawem

Kto może korzystać z infolinii?

Z szybkich konsultacji może korzystać teorerycznie każdy - jeśli dzwonisz spoza Polski zalecamy jednak sprawdzić stawki za połączenia do Polski u Twojego operatora telefonicznego.

Subskrypcja BETiS hotline jest przeznaczona na tę chwilę dla osób i firm z Polski lub Wielkiej Brytanii. Wynika to z faktu, że umowa świadczenia usług jest przygotowana na rynki tych krajów oraz w oparciu o przepisy tych krajów. Jeśli mieszkasz w innym kraju i chciałbyś korzystać z infolinii daj nam znać! Postaramy się umożliwić korzystanie z infolinii w Twoim kraju w pierwszej kolejności.

Jaki zakres merytoryczny ma infolinia?

W chwili obecnej ograniczamy się do pomocy w zakresie samochodów osobowych:

  1. Pełny zakres silników diesla
  2. Pełny zakres silników benzynowych
  3. Silniki zasilane paliwami alternatywnymi LPG, CNG
  4. Pojazdy hybrydowe
  5. Pojazdy elektryczne
  6. Systemy bezpieczeństwa czynnego: ABS, ESP
  7. Systemy bezpieczeństwa biernego: SRS, ochrona pieszych
  8. Systemy wspomagania układów kierowniczych: hydrauliczne, elektro-hydrauliczne, elektryczne
  9. Zawieszenia aktywne
  10. Systemy oczyszczania spalin: DPF, SCR, GPF
  11. Systemy klimatyzacji
  12. Systemy komfortu: centralny zamek, oświetlenie, układy wspomagania parkowania, infotainment, systemy asystujące kierowcy
  13. Pełna analiza schematów elektrycznych – pomoc w wykonaniu diagnostyki i sprawdzenia układu elektrycznego
  14. Analiza schematów ideowych – wyjaśnienie sposobu działania poszczególnych systemów i układów
  15. Bezpieczniki i przekaźniki
  16. Pełna pomoc z zakresu automatycznych skrzyń biegów, w szczególności:
    • Procedury obsługowe
    • Dobór płynów eksploatacyjnych
    • Procedury serwisowe
    • Procedury naprawcze
    • Diagnostyka komputerowa
    • Pomoc w znalezieniu i określeniu uszkodzenia: zarówno elektroniki jak i mechaniki
    • Dynamiczna wymiana oleju
  17. Diagnostyka komputerowa:
    • problemy z podłączeniem i odczytaniem informacji
    • analiza odczytanych kodów usterek
    • analiza wartości rzeczywistych
    • prowadzenie krok po kroku w diagnostyce danego systemu i ustaleniu przyczyny danego problemu
    • procedury diagnostyczne (kodowanie, testy elementów, adaptacje itd.)
  18. Elektronika i elektrotechnika samochodowa
  19. Kalibracja świateł LED, Full LED, Matrix LED, Matrix LED HD, MULTIBEAM, ...
  20. Kalibracja radarów i kamer systemów wspomagających pracę kierowcy
  21. Stosowanie specjalistycznej chemii serwisowej
    • Technologie uszczelnień
    • Technologie klejenia

W jakich godzinach mogę korzystać z infolinii?

Nasza infolinia działa obecnie w dni robocze w godzinach 08:00-16:00 czasu polskiego.

Masz inne pytanie?

Zadzwoń na nr BETiS hotline: +48 510 566 088 lub napisz do nas wypełniając poniższy formularz.